Lymfaterapia

Ammattitaitoista ja asiakaslähtöistä lymfaterapiaa | Seinäjoki

Lymfaterapia on kehon imusuonten toimintaa elvyttävä hoitomuoto, jota käytetään esimerkiksi turvotusten vähentämiseen, kivun lievittämiseen sekä erilaisten vammojen ja leikkausten jälkihoitoon. Seinäjoen Fysikaalinen Hoitolaitos Oy tarjoaa kokeneen lymfaterapeutin toteuttamaa lymfaterapiaa sekä lääkärin lähetteellä ja Kelan tai kaupungin maksusitoumuksella että ilman lähetettä. Katutasossa sijaitseviin toimitiloihimme on esteetön kulku pyörätuolillakin, ja toimipisteemme lähellä on runsaasti pysäköintitilaa.

Tehokasta apua turvotukseen, vammoihin ja haavoihin

Lymfaterapiassa kehon imusuonia käsitellään kevyesti rytmikkäin ja pumppaavin ottein, jotka aktivoivat imusuonten omaa toimintaa. Terapia vilkastuttaa kehon imunestekiertoa, mikä puolestaan parantaa kehon nestepainoa sekä tehostaa aineenvaihduntaa ja kuona-aineiden poistumista kehosta.

Lymfaterapian hoitokohteita ovat muun muassa

• turvotus
  • urheiluvammat
  • leikkausten jälkitilat
  • syöpäleikkausten jälkitilat
  • reuma ja muut krooniset sairaudet
  • siitepölyallergia
  • säärihaavat

Lisäksi lymfaterapia rentouttaa oloa ja vaikuttaa positiivisesti kehon puolustusmekanismiin.

Lymfaterapia sopii kaikenikäisille henkilöille ja mitä erilaisimpiin tarpeisiin. Lymfaterapiaa ei kuitenkaan anneta, mikäli henkilöllä on akuutti infektio, sydämen vajaatoiminnasta johtuva yleinen turvotus, syvä laskimotukos tai pahanlaatuinen kasvain, jonka hoito on kesken.

Ota yhteyttä ja varaa aika lymfaterapiaan numerosta 06 423 1100

Ota yhteyttä!