Hieronta

Monipuoliset hierontapalvelut | Seinäjoki

Klassinen hieronta

Perinteinen eli klassinen hieronta on monille tutuin hieronnan muoto, joka vaikuttaa kokonaisvaltaisesti sekä kehon että mielen hyvinvointiin. Hieronnassa käytetään käsin tehtävää pehmeiden kudosten liikkuvaa muokkausta, kuten painelua ja venytystä, mikä auttaa rauhoittamaan ja parantamaan kudosten toimintaa.

Klassinen hieronta voidaan kohdistaa esimerkiksi niska-hartia-alueelle, käsiin, jalkoihin tai koko vartaloon. Hieronnan tavoitteena on hoitaa ja helpottaa esimerkiksi niska- tai päänsärkyä, lihaskramppeja ja lihaskipuja, minkä lisäksi se auttaa rentoutumaan ja lievittämään stressiä.

Hermoratahieronta

Hermoratahieronta on kehon kokonaisvaltaista hoitoa, jossa kehoa hoidetaan sormenpäillä tehtävällä painavalla ja pyörittävällä otteella päästä varpaisiin. Hoidon avulla keho palautuu normaalitilaan, jolloin sairauksien syyt vähitellen poistuvat. Tavoitteena on kehon luonnollinen tasapaino, mikä parantaa puolustuskykyä, ravinteiden imeytymistä, erityiselinten toimintaa ja hormonitasapainoa.

Hoidon kesto on 1,5-2 tuntia.

Vyöhyketerapia

Vyöhyketerapia eli refleksologia on vanha luontaishoitomenetelmä ja kokonaisvaltainen kehoa, mieltä ja tunteita tasapainottava hoito. Hoito tapahtuu joko jalkaterien tai koko kehon heijastepisteitä painelemalla.

Heijastepisteiden käsittely aktivoi vastaavan alueen elimen toimintaa kehossa. Menetelmän avulla ylläpidetään terveyttä ja poistetaan tai lievitetään erilaisia häiriötiloja.

Intialainen päähieronta

Intialainen päähieronta on miellyttävä ja rentouttava hoito, joka sopii kaikenikäisille. Hieronta rentouttaa, virkistää ja helpottaa stressin aiheuttamia oireita.

Teemme myös kotikäyntejä. Ota yhteyttä ja varaa aika puhelimitse numerosta 06 4231100

Ota yhteyttä!