Fysioterapia

Fysioterapiaa ja fysikaalisia hoitoja | Seinäjoki

Seinäjoen Fysikaalinen Hoitolaitos Oy tarjoaa asiantuntevaa fysioterapiaa sekä monipuolisia fysikaalisia hoitoja yksilöllisesti ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Hoitoon pääsee lääkärin lähetteellä sekä Kelan, kaupungin tai vakuutusyhtiön maksusitoumuksella.

Fysikaalisiin hoitopalveluihimme kuuluvat

• Fysioterapia
    Ammattitaitoisten fysioterapeuttiemme toteuttama fysioterapia ylläpitää ja parantaa asiakkaidemme liikkumis- ja toimintakykyä.
  • Vaikeavammaisten fysioterapia ja allasterapia
    Fysioterapia ja allasterapia toteutetaan asiakkaan henkilökohtaisen kuntoutussuunnitelman mukaisesti.
  • Sähköhoidot mm. TNS, DIDY, STIM
    Sähköhoitojen avulla voidaan mm. lievittää kipua, stimuloida heikkoa tai liikuntakyvytöntä lihasta sekä poistaa turvotusta.
  • Lämpö- ja kylmähoidot
    Lämpö- ja kylmähoidot tukevat fysioterapiaa rentouttamalla lihaksia ja auttavat esimerkiksi lievittämään kipua sekä vähentämään turvotusta.
  • Parafiinihoidot
    Parafiinihoito eli paikallinen lämpöhoito lievittää kipua mm. sormien nivelrikossa, hoitaa ja syväkosteuttaa ihoa, rentouttaa jännittyneitä lihaksia ja vilkastuttaa veren- ja lymfakiertoa.
  • Manuaalinen venytys
    Venytetään manuaalisesti selkärankaa ja niveliä.
  • Kinesioteippaus
    Ihon kaltaiset teipit sopivat niin urheiluvammojen hoitoon kuin paremman ryhdin ja asennon tukemiseen.
  • MDT (McKenzie Menetelmä), KC (Kinetic Control)
    McKenzie Menetelmä keskittyy selän ja selkärangan hoitoon ja tutkimiseen, Kinetic Control puolestaan liikkeen hallintaan.
  • Lymfaterapia
    Kehon imunestekiertoa tehostava lymfaterapia on erinomainen apu turvotuksen lievittämiseen mm. syöpä- tai muiden leikkausten jälkeen sekä esimerkiksi vammojen jälkihoitoon.
  • Hieronta
    Klassinen hieronta helpottaa niin niska-hartiaseudun kipuja ja jäykkyyttä kuin tarvittaessa koko kehon kipua ja vaivoja.

Varaa aika numerosta 06 4231100. Teemme myös kotikäyntejä!

Ota yhteyttä ja varaa aikasi!